Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe pood.kalakala.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kalakala & Pojad OÜ (registrikood 11548758), asukohaga Ädala 17, Tallinn 10614.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha
(sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Tarned toimetab kliendile Kalakala & Pojad OÜ.

Alkohoolsete jookide tellimusel kontrollib kuller dokumenti, kui kauba vastuvõtja näeb välja noorem, kui 30 eluaastat.

Taganemisõigus

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus ja saata saata see aadressile info@kalakala.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab Klient.
Kliendil on õigus toodete tagastamist taodelda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis ja temperatuurirežiimi rikkumata.

Tulenevalt võlaõigusseaduse (edaspidi: VÕS) VÕS § 53 lõike 4 punktidest 4, 41, 42, 5, ei kohaldu 14 päevane Lepingust taganemisõigus asja üleandmiseks, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada või mis on kiiresti riknev.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab
ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Ostjal on õigus
puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe tööpäeva jooksul veebipoe poole, saates
e- kirja aadressile info@kalakala.ee või helistada
telefonil: (+372) 6088081

Veebipood ei vastuta
puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale (nt hoiustamistemperatuuride rikkumisest tingitud kauba riknemine).

Kui Veebipoest ostetud
kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab
tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood on
isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud
isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood kasutab
ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale
saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele
selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab
ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui
ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning
andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal
võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas
toodud juhiseid.

Makseviiside kirjeldus

Pangalingid läbi
Maksekeskuse platvormi: Swedbank, SEB pank, LHV pank, COOP pank, Luminor,
Pocopay. Makseid teostatakse Eurodes.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe
osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile või helistada
telefonil: (+372) 6088081

Kui ostja ja Veebipood
ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning
avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste
komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda
Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.